Książka zawierająca praktyczne ćwiczenia i wskazówki dla osób zajmujących się sprzedażą.

W „Radości sprzedaży” znajdziesz wiedzę, dzięki której:

– nauczysz się budować wartość sprzedawcy, produktu, firmy

–  przygotujesz  się odpowiednio  do skutecznej sprzedaży

– poznasz niestandardowe podejście do kosztu utraconych korzyści

– doświadczysz procesu znajdywania skutecznych argumentów

– dowiesz się, co naprawdę sprzedaje

– otrzymasz wskazówki na pozyskanie nowych klientów

– poradzisz sobie z większością obiekcji klienta

– wyjdziesz  z rutynowego działania

Opinie o książce

Książka „Radość sprzedaży” jest znakomitym narzędziem dla każdego, kto się zajmował, zajmuje, bądź planuje zajmować się sprzedażą i nie tylko. Bogactwo i różnorodność przykładów sprawiają, że jest to lekka, miła i bardzo przydatna lektura, a nawet podręcznik jak żyć. Ciekawe podsumowania każdego z rozdziałów pozwalają wracać do ulubionych fragmentów książki.
Zakończenie, a właściwie ostatnie zdanie… po przeczytaniu książki ma magiczną moc i pcha do własnego działania, a nie tylko fascynowania się przygodami i przeżyciami innych.

Piotr Głowski

Wiceprezes Zarządu, Aviva Sp. z o.o.

„Radość sprzedaży” Piotra Jankowskiego to jedna z tych pozycji, które trzeba przeczytać, jeśli zajmujesz się obszarem sprzedaży i kontaktu z klientem. Autor w czytelny sposób pokazuje czym jest sprzedaż, jakie ma etapy i na co zwracać uwagę, kiedy zderzasz się z oporem po stronie kupującego.

Książka pełna niezwykłych historii, niezliczonym przykładów i wyjątkowych ćwiczeń.
Lektura obowiązkowa w biznesie.
Anna Urbańska

Neurocoach, Master Trener, Structogram Polska

Miałem okazję kilkukrotnie obserwować Piotra „w akcji” na scenie i zawsze podobał mi się jego niezwykle żywiołowy sposób przekazu wiedzy. Miałem nadzieję, że uda mu się część z tej atmosfery przenieść również do książki i nie zawiodłem się.
Piotr jako praktyk przekazuje sprawdzoną wiedzę, z charakterystycznym sobie poczuciem humoru i lekkością w opowiadaniu historii.
Świetna pigułka zarówno dla osób, które chcą zacząć swoją przygodę ze sprzedażą, jak też jako przypomnienie dla wieloletnich praktyków – tutaj można znaleźć wszystko, co jest ważne w tym procesie.
Marcin Kądziołka

Prezes Zarządu , Złote Myśli Sp. z o.o.